školní prostředí

German translation: im schulischen Raum

10:44 Apr 10, 2018
Czech to German translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / Dohoda o provedení prác
Czech term or phrase: školní prostředí
Rozvoj sociálních kompetencí u dětí ve školním prostředí
Jana Vladarova
German translation:im schulischen Raum
Explanation:
také: im Schulumfeld
Selected response from:

Uwe Dulz
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5im schulischen Raum
Uwe Dulz
5schulisches Umfeld
Dagmar Heeg
4Schulmilieu s
Zdenek Mrazek


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
im schulischen Raum


Explanation:
také: im Schulumfeld

Uwe Dulz
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
schulisches Umfeld


Explanation:

Jsem si naprosto jistá, je to zavedený pojem.
Viz dole výskyty na Googlu.


    https://www.google.de/search?source=hp&ei=dN7MWoOlIaKk6ATe-obgAQ&q=%22im+schulischen+Umfeld%22&oq=%22im+schulischen+Umfeld%22&gs_l=psy-ab.3.
Dagmar Heeg
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

3 days 6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schulmilieu s


Explanation:
Podle mé zkušenosti, když někdo mluví česky o prostředí české školy, pak tím má na mysli prostředí uvnitř té školy, a ne prostředí, které tu školu obklopuje (Umfeld). Rovněž zde považuji složené podstatné jméno za vhodnější, pro němčinu ústrojnější, než je analytické vyjádření pomocí podstatného jména s přívlastkem.

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search