KudoZ home » Czech to English » Business/Commerce (general)

Zpětně dohledat

English translation: trace


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:Zpětně dohledat
English translation:trace
Entered by: Pavel Prudký

09:19 Nov 15, 2008
Czech to English translations [PRO]
Business/Commerce (general)
Czech term or phrase: Zpětně dohledat
Jakkoli se zdá tato fráze jednoduchá, nejsem si jistý ohledně slova "zpětně". Kupř. zpětně dohledat informace, zpětně dohledat příčiny... atd. Děkuji za pomoc.
Hastatus1981
Czech Republic
trace
Explanation:
"traceability" jako dohledatelnost (samozřejmě zpětná). M.j. i podle norem ISO

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-15 09:25:30 GMT)
--------------------------------------------------

viz např. zde
http://www.mmspektrum.com/clanek/systemy-sledovani-vyroby-a-...

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-11-15 09:32:46 GMT)
--------------------------------------------------

myslím, že použitím "trace back" nic nezkazíte, ale většinou to bývá implicitní

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-11-15 09:40:46 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

děkuji
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
Ok, to se zdá jako rozumné vysvětlení.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4backtrack
Pavel Blann
3trace
Pavel Prudký


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trace


Explanation:
"traceability" jako dohledatelnost (samozřejmě zpětná). M.j. i podle norem ISO

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-15 09:25:30 GMT)
--------------------------------------------------

viz např. zde
http://www.mmspektrum.com/clanek/systemy-sledovani-vyroby-a-...

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-11-15 09:32:46 GMT)
--------------------------------------------------

myslím, že použitím "trace back" nic nezkazíte, ale většinou to bývá implicitní

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-11-15 09:40:46 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

děkuji

Pavel Prudký
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ok, to se zdá jako rozumné vysvětlení.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
backtrack


Explanation:
další možnost

Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4