KudoZ home » Czech to English » Electronics / Elect Eng

Un hl. obvodů, ř. a p. obvodů

English translation: Un voltage of main circuit, control circuit and subcircuit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:Un hl. obvodů, ř. a p. obvodů
English translation:Un voltage of main circuit, control circuit and subcircuit
Entered by: Jan Kolbaba

08:51 Feb 18, 2009
Czech to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Czech term or phrase: Un hl. obvodů, ř. a p. obvodů
Z osvědčení o kusové zkoušce rozvaděče - jde mi o uvedené zkratky Un, ř. a p. Není to můj obor, je to jen výňatek ve smlouvě.
Lenka Mandryszová
Czech Republic
Un voltage of main circuit, control circuit and subcircuit
Explanation:
Zkratky ř. a p. by chtělo asi od zákazníka potvrdit nebo objasnit.

Un je však označení napětí, tedy:

"napětí Un hlavních obvodů, řídicích a podružných obvodů"
"Un voltage of main circuit, control circuit and subcircuit"



--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2009-02-19 08:02:12 GMT)
--------------------------------------------------

každopádně „Un“ bych nevynechával. Také lze použít „rated voltage“
Např.:
„Rated voltage Un: 230/400V and 400V“:
http://www.made-in-china.com/showroom/popp1317/product-detai...

nebo „Nominal voltage Un“:
http://sabosystems.tradeindia.com/Exporters_Suppliers/Export...



Selected response from:

Jan Kolbaba
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nominal voltage
petr jaeger
2Un voltage of main circuit, control circuit and subcircuit
Jan Kolbaba


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nominal voltage


Explanation:
Un=jmenovite napeti

bohuzel ty ostatni zkratky mi taky nic nerikaji, da se souhlasit s vyvody Honzy Kolbaby

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2009-02-18 19:03:12 GMT)
--------------------------------------------------

vice treba v teto norme:
http://nahledy.normy.biz/nahled.php?i=58471

petr jaeger
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Un voltage of main circuit, control circuit and subcircuit


Explanation:
Zkratky ř. a p. by chtělo asi od zákazníka potvrdit nebo objasnit.

Un je však označení napětí, tedy:

"napětí Un hlavních obvodů, řídicích a podružných obvodů"
"Un voltage of main circuit, control circuit and subcircuit"



--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2009-02-19 08:02:12 GMT)
--------------------------------------------------

každopádně „Un“ bych nevynechával. Také lze použít „rated voltage“
Např.:
„Rated voltage Un: 230/400V and 400V“:
http://www.made-in-china.com/showroom/popp1317/product-detai...

nebo „Nominal voltage Un“:
http://sabosystems.tradeindia.com/Exporters_Suppliers/Export...





Jan Kolbaba
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28