KudoZ home » Czech to English » Esoteric practices

Vyvážení a směřování

English translation: balance and heading


19:01 Dec 28, 2010
Czech to English translations [PRO]
Medical - Esoteric practices / experts
Czech term or phrase: Vyvážení a směřování
BLÍŽENCI 21. 5. – 20. 6.
Roční doba: JARO v čínském horoskopu KŮŇ
I. Kvadrant květ Živel 4E: VZDUCH - zevní
III. Dům VODA - vnitřní
Znamení pohyblivé vzdušný rytíř
Kladné + mužské v pohyblivém kříži
Vládnoucí planeta Živel 5E: ZEMĚ. Dráha dlouhý jin
MERKUR Vztahy: harmonické
disharmonické
Akcent energie: Zdravotní problémy:
Část těla: RAMENA časté alergie, plíce, kůže a sliznice, záněty,
Dráha v akup.: SLEZINA-SLINIVKA – SS hormony (komplikace na příušnicích),
Homeopatie: MERCURIUS SOLUBILIS ráčkování, sklon k tloustnutí z poruchy
metabolismu na slinivce, poruchy plodnosti,
Klíčové slovo: Poznávám močový měchýř (záněty, poruchy potence)
Vlastnosti: první výhonek ve větru jara, první pojmenování skutečnosti, promyšlení, oslovení, kontakt
a vzájemná komunikace. Dar řeči a sblížení, zvídavost a hravost, žije ušima a ústy, nezná hranic,
smích a veselost, ví málo o všem, ale zřídka mnoho o něčem. Učí nás kontaktovat a formulovat.
Vyvážení: nebýt plytký mluvka, lajdák a zchytralý proklouz.
Známé osobnosti v Blížencích: J. F. Kennedy, M. Monroe, B. Dylan, A. C. Doyle, V. Klaus,
V. Nezval, princ Filip, angl. královna Viktorie
Dům III. Vzdušný a padající Klíčové slovo: Poznávám
Vztahy a směřování: náš růst skrze poznávání, komunikaci, konkrétní myšlení (levá hemisféra).
Vnímání svého nejbližšího okolí, životního prostředí a co jsme schopni si z něho vzít. Ukazuje
náš vztah k sourozencům, tetám, strýcům, bratrancům, také ke škole, mluvení, komunikaci
hromadným sdělovacím prostředkům. Cesty a dojmy z nich v rodné zemi. Souvisí s povoláním
učitel, spisovatel, novinář, překladatel. Vztah k 9. domu.
56
3. Dům ve znameních:
– úzkost, ztráty, špatné vztahy, žárlivost, úmrtí sourozence
– štěstí a hodně cestování v rodné zemi
– dobré vztahy se sourozenci, výřečnost
Slunce v Blížencích v
Temperament: žlučovito-sangvinický
Typ: štíhlé úzké tělo a obličej, užší ramena, dlouhý nos a končetiny, veselý pohled.
Charakter: zdvořilý, přívětivý, pohyblivý, milující změny, vědy a umění. Chápání je rychlé,
avšak povrchní. Dobrý řečník, velmi se exponuje pro cizí zájem, nejistý, neklidný, nedůvěřivý,
praktický a přizpůsobivý.
OSUD: mnoho změn a cest, všestrannost a těkavost v povolání. Diplomatičnost více škodí, než
prospívá. Finanční poměry jsou kolísavé. Více manželství, vztahy se snadno navazují a rychle
končí (záleží na ostatních aspektech).
Luna v Blížencích v
Značná pohyblivost, mnoho cest a návštěv. Dobrý řečník, velká plodnost.
Prochází-li Luna znamením Blíženců, tak se většinou pro to či ono nemůžeme rozhodnout. Je
to čas komunikace a psaní. Je tendence k racionalizování citů a emocí.
Ascendent v Blížencích Asc v
Milá, pohyblivá a přizpůsobivá povaha, malá upřímnost, změny citu a myšlení. Všestranné
zájmy, duchaplný, ale povrchní. Umírněnost v jídle a pití, obratnost v ručních pracech. Zájem
o nauky, právo a obchod.
57
breadfly
English translation:balance and heading
Explanation:
...
Selected response from:

srubkova
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3balance and headingsrubkova
3balance and focus
Ales Horak


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
balance and focus


Explanation:
x

Ales Horak
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
balance and heading


Explanation:
...

srubkova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4