mzdovou agendu

English translation: payroll services

Czech term or phrase:mzdovou agendu
English translation:payroll services
Entered by: Karel Kosman

06:13 Mar 24, 2018
Czech to English translations [PRO]
Law/Patents - Finance (general)
Czech term or phrase: mzdovou agendu
Poradce se zavazuje zpracovávat pro klienta mzdovou agendu, která obsahuje :




*)

standardní zpracování mezd, které zahrnuje měsíční výpočty mezd, vedení evidence a tiskové sestavy, tj. :







vedení kmenového souboru zaměstnanců


výpočet mezd


výpočty a tisková sestava daní z příjmů


výpočty a tisková sestava odvodů zdravotního pojištění vč. přehledů pro zdravotní pojišťovny


výpočty a tisková sestava odvodů sociálního pojištění vč. přehledů pro správu sociálního zabezpečení


výpočty a tisková sestava dávek nemocenského pojištění


tisky převodních příkazů


tisky výplatních pásek zaměstnanců vč. jejich sumarizace


tisky výplatních listin, výčetek platidel


mzdové listy


tisk rekapitulace čerpání mzdových prostředků


zhotovení zápočtových listů při skončení pracovního poměru


vypracování evidenčních listů důchodového pojištění


přihlášky a odhlášky zaměstnanců u příslušné zdravotní pojišťovny


provádění výpočtu a odvod zákonného pojištění odpovědnosti organizace za škodu při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání


výpočet a zpracování Oznámení o plnění stanoveného podílu občanů se změněnou pracovní schopností
Karel Kosman
Czech Republic
payroll services
Explanation:
I think in most cases we would simply say they “do payroll”.

PS “mzdová agenda” is usually translated as “payroll agenda”, but that is probably Czenglish.
Selected response from:

Stuart Hoskins
Grading comment
tankya!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3payroll services
Stuart Hoskins
4salary administration
David Vašek
4pay/salary/wages agenda/record keeping/statements
Petr Martinek


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pay/salary/wages agenda/record keeping/statements


Explanation:
Já (znám z NC, USA) bych asi zvolil "pay agenda".

jinak zde:
salary = týdenní/měsíční plat
wages = (víceméně) hodinová mzda
pay = výplata

agenda = administrativní záležitosti
record keeping = vedení záznamů
statements = souhrny/přehledy/(a také) výplatnice

--------------------------------------------------
Note added at 23 min (2018-03-24 06:36:47 GMT)
--------------------------------------------------

ještě mě napadlo: "management of wages and salaries" nebo "salary book-keeping"

Petr Martinek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
payroll services


Explanation:
I think in most cases we would simply say they “do payroll”.

PS “mzdová agenda” is usually translated as “payroll agenda”, but that is probably Czenglish.


Stuart Hoskins
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 104
Grading comment
tankya!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucie Maruniakova
12 hrs

agree  Misha Smid
17 hrs

agree  srubkova
23 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
salary administration


Explanation:
slovník

https://www.google.cz/search?dcr=0&source=hp&ei=L3a2Wr_qI4u3...

David Vašek
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech