KudoZ home » Czech to English » Law: Contract(s)

smlouva o obchodním zastoupení

English translation: Agency Contract/Agreement

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:smlouva o obchodním zastoupení
English translation:Agency Contract/Agreement
Entered by: Zuzana Jurková

10:19 Apr 12, 2018
Czech to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Czech term or phrase: smlouva o obchodním zastoupení
Předmět smlouvy
1. Touto smlouvou Zastoupený pověřuje Zástupce zastupováním svých obchodních zájmů a aktivit ve sjednaném obchodním případu a k dalším dohodnutým činnostem v rozsahu níže uvedeném, to vše vztahující se na výrobky zastoupeného a v souladu s podmínkami v této smlouvě. Zástupce toto pověření přijímá.

2. Zprostředkování obchodů se uskutečňuje na základě provize.

3. Výrobky zastoupeného, na které je sjednáno obchodní zastoupení: xxx
Zuzana Jurková
Italy
Agency Contract/Agreement
Explanation:
nejjednodušší způsob
Selected response from:

Petr Kedzior
Czech Republic
Grading comment
Díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Agency Contract/Agreement
Petr Kedzior
4commercial agency agreement
jankaisler
3business contract agreement
Petr Martinek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Agency Contract/Agreement


Explanation:
nejjednodušší způsob

Petr Kedzior
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20
Grading comment
Díky!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jiri Lonsky
1 hr
  -> Díky, Jiří!

agree  Stuart Hoskins
1 day 23 hrs
  -> Thanks, Stuart!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
commercial agency agreement


Explanation:
slov.

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 64

1 day 29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
business contract agreement


Explanation:
Maybe just "business agreement"

Petr Martinek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech