KudoZ home » Czech to English » Law (general)

skutková věta

English translation: statement of facts


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:skutková věta
English translation:statement of facts
Entered by: jankaisler

21:11 Dec 3, 2010
Czech to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / criminal law judgments
Czech term or phrase: skutková věta
Přesto vše došlo ke zrušení napadeného rozsudku ohledně všech pěti obžalovaných ve výroku o vině a v důsledku toho i ve výrocích o trestu a náhradě škody - důvodem pro to se stal nedostatek spočívající v tom, že ve skutkové větě (na rozdíl od správné právní věty a pojmenování tr. činu uvedením správných zák. ust.) městský soud nerozlišil škodu způsobenou na odcizených věcech a škodu zamýšlenou.
LenkaH
statement of facts
Explanation:
Ve skutkové větě rozhodnutí shrnuje orgán veřejné moci, který rozhodnutí vydal, skutková zjištění, k nimž dospěl a které použil jako podklad rozhodnutí.
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1statement of facts
jankaisler
3recital of facts
Pavel Prudký


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
recital of facts


Explanation:
např.

Pavel Prudký
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
statement of facts


Explanation:
Ve skutkové větě rozhodnutí shrnuje orgán veřejné moci, který rozhodnutí vydal, skutková zjištění, k nimž dospěl a které použil jako podklad rozhodnutí.

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 160

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxmashak: http://www.ehow.com/how_4928475_write-legal-statement-fact.h...
2 hrs
  -> Dík!