KudoZ home » Czech to English » Medical (general)

preobliterace

English translation: pre-occlusion


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:preobliterace
English translation:pre-occlusion
Entered by: petr jaeger

06:32 Dec 17, 2010
Czech to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / cardiology
Czech term or phrase: preobliterace
Byly zjištěny vícečetné významné stenózy rámus interventricularis anterior (RIA) i preobliterace již v minulosti ošetřovaného místa na ACD
JacekP
Poland
pre-occlusion
Explanation:
.
Selected response from:

petr jaeger
Grading comment
Dekuji vsem. Zvolil jsem variantu pre-occlusion pro vetsi shodu s kontextem clanku, ktery jsem prekladal. Je take moc literatury, ktera takovy preklad podporuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3pre-obliteration
jankaisler
3pre-occlusionpetr jaeger


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pre-occlusion


Explanation:
.

petr jaeger
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dekuji vsem. Zvolil jsem variantu pre-occlusion pro vetsi shodu s kontextem clanku, ktery jsem prekladal. Je take moc literatury, ktera takovy preklad podporuje.

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
pre-obliteration


Explanation:
x


    Reference: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1046/j.1442-200X.2003....
jankaisler
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dalibor Uhlik: taky jsem to chtěl napsat...
8 mins
  -> D

agree  Iveta Pecinkova: Souhlasim
15 mins
  -> Dík Iveto!

neutral  petr jaeger: ja to taky uvazoval jako moznost, ale gugl nasel jenom 200 hitu, oproti tomu memu 1.5 mil
58 mins
  -> vše z oblasti mediciny?

agree  Ivan Šimerka
1 hr
  -> Dík Ivane!