pojistné na sociální zabezpečení a příspěvek na státní politiku nezaměstnanosti

German translation: Versicherungsbeiträge zur Sozialversicherung und zur staatlichen Beschäftigungspolitik

Czech term or phrase:pojistné na sociální zabezpečení a příspěvek na státní politiku nezaměstnanosti
German translation:Versicherungsbeiträge zur Sozialversicherung und zur staatlichen Beschäftigungspolitik
Entered by: Simona Furstova

09:42 Jun 1, 2018
Czech to German translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / Einkommensteuer
Czech term or phrase: pojistné na sociální zabezpečení a příspěvek na státní politiku nezaměstnanosti
Dobrý den,

jak byste prosím přeložili pro rakouského zákazníka celý výše uvedené spojení - pojistné na sociální zabezpečení a příspěvek na státní politiku nezaměstnanosti.

Děkuji Vám srdečně
Simona
Simona Furstova
Germany
Versicherungsbeiträge zur Sozialversicherung und zur staatlichen Beschäftigungspolitik
Explanation:
viz německé stánky ČSSZ
Selected response from:

Ivan Šimerka
Czech Republic
Grading comment
Díky za perfektní spolupráci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Versicherungsbeiträge zur Sozialversicherung und zur staatlichen Beschäftigungspolitik
Ivan Šimerka
3 +1Sozialversicherungsbeiträge und Beiträge zur staatlichen Beschäftigungspolitik
Milan Nešpor
4Beiträge zur Sozial- und Arbeitslosenversicherung
jankaisler


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Beiträge zur Sozial- und Arbeitslosenversicherung


Explanation:
"příspěvek na státní politiku nezaměstnanosti" je český eufemismus


    Reference: http://www.meuer-verlag.de/html/verlag/beitraege.php
jankaisler
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Sozialversicherungsbeiträge und Beiträge zur staatlichen Beschäftigungspolitik


Explanation:
https://de.glosbe.com/cs/de/příspěvek na státní politiku zam...


Milan Nešpor
Germany
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zdenek Mrazek
6 hrs
  -> děkuji!

56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Versicherungsbeiträge zur Sozialversicherung und zur staatlichen Beschäftigungspolitik


Explanation:
viz německé stánky ČSSZ

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Díky za perfektní spolupráci!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zdenek Mrazek
5 hrs
  -> Díky, Zdenku!