KudoZ home » Czech to German » Automotive / Cars & Trucks

M. Gewindefahrwerk

German translation: s závitovým (přestavitelným) podvozkem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:M. Gewindefahrwerk
German translation:s závitovým (přestavitelným) podvozkem
Entered by: Peter Kissik

23:55 Mar 13, 2018
Czech to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Zulassungsbescheinigung Teil I
Czech term or phrase: M. Gewindefahrwerk
zu 15.1/15.2: M. Gewindefahrwerk d. Fa Tuningart, Kennz. (VA/HA) Federn
Jana Vladarova
s závitovým (přestavitelným) podvpzkem
Explanation:
výškově přestavitelný
Selected response from:

Peter Kissik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4s závitovým (přestavitelným) podvpzkem
Peter Kissik
3Přistávací zařízení (podvozek)
Erzsébet Czopyk


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Přistávací zařízení (podvozek)


Explanation:
M. Gewindefahrwerk der Firma Tuningart, Kennzahl (VA/HA) Federn
VA = Vorderachse
HA = Hinterachse

Federsatz 1016001 VA Vorderachse + EW 3008002 HA Hinterachse ...
https://www.ebay.de/...VA-Vorderachse...HA-Hinterachse...-/1...
Federsatz1016001 VA Vorderachse + EW 3008002 HA Hinterachse [984] neu. Alfa Romeo 145/146 1.4-2.0 QV (4/95-1/97) weitere Nummer Vorderachse: KBA 90462(Vorderachse), KBA 90455(Hinterachse).

threaded suspension/coilover suspension (system)
přistávací zařízení?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-03-14 01:35:36 GMT)
--------------------------------------------------

VA
Vorderachse Achse VL2/21DC-3,5 Mercedes Atego (167-130 ) přední ...
https://www.truck1-cz.com › ... › MERCEDES BENZ
Přední náprava na prodej: Vorderachse Achse VL2/21DC-3,5 Mercedes Atego (167-130 ), cena 120 EUR.

HA
Mercedes Hinterachse / Differential für Actros zadní náprava na prodej ...
https://www.truck1-cz.com › ... › MERCEDES BENZ -
Zadní náprava na prodej: Mercedes Hinterachse / Differential für Actros, cena 1500 EUR.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-03-14 01:37:17 GMT)
--------------------------------------------------

zadní náprava - Tschechisch-Deutsch Wörterbuch - Glosbe
https://de.glosbe.com › Wörterbuch Tschechisch › Tschechisch-Deutsch Wörterbuch
de einer vertikalen Querebene 1,5 m vor der Mittellinie der Hinterachse (der vordersten Hinterachse bei Fahrzeugen mit mehr als einer Hinterachse) und. cs příčná svislá rovina umístěná ve vzdálenosti 1,5 m před osou zadní nápravy

Erzsébet Czopyk
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
s závitovým (přestavitelným) podvpzkem


Explanation:
výškově přestavitelný

Peter Kissik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 26