úřední uzávěra

German translation: amtlicher Verschluss

Czech term or phrase:úřední uzávěra
German translation:amtlicher Verschluss
Entered by: Simona Furstova

05:28 Jun 29, 2018
Czech to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Strafrecht
Czech term or phrase: úřední uzávěra
Dobrý den, prosím o pomoc s překladem výše uvedeného pojmu. Bohužel bližší kontext nemám. Jedná se pouze o citaci zákona:...přečin falšování a pozměňování listiny, úřední pečetě, úřední uzávěry, úředního znaku.

Děkuji a srdečně zdraví
Simona
Simona Furstova
Germany
amtlicher Verschluss
Explanation:
...dle slovníku
Selected response from:

Edita Pacovska
Czech Republic
Grading comment
Děkuji Vám!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1amtlicher Verschluss
Edita Pacovska
3amtliche Sperre
Zdenek Mrazek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
amtlicher Verschluss


Explanation:
...dle slovníku

Edita Pacovska
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24
Grading comment
Děkuji Vám!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Nešpor
1 day 5 hrs

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
amtliche Sperre


Explanation:
ddd

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28