KudoZ home » Czech to Polish » Construction / Civil Engineering

dodavatelsko-inženýrská činnost

Polish translation: działalność dostawczo - inżynierska


20:07 Nov 9, 2013
Czech to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Czech term or phrase: dodavatelsko-inženýrská činnost
usługi... ?
jacek o
Polish translation:działalność dostawczo - inżynierska
Explanation:
Moze byc rowniez:

działalność zaopatrzeniowo - inżynierska
działalność inżynieryjno - wykonawcza
Selected response from:

Jerzy Cieślar
Czech Republic
Grading comment
dziękuję wszystkim odpowiadającym, odpowiedzi zbliżone do siebie, ale zgodnie z regulaminem wybrać można jedną
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1usługi wykonawcze i inżynieryjne
Danuta WU
4działalność dostawczo - inżynierska
Jerzy Cieślar
4działalność w zakresie wykonawstwa i inżynierii
Łukasz Mrzygłód


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
usługi wykonawcze i inżynieryjne


Explanation:
tak bym to ujęła

Danuta WU
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katarzyna Slowikova: Nie ma "živnosti" o takiej nazwie, więc jest to raczej opis świadczonych usług. Choć kontekst faktycznie by się przydał.
1 day1 hr

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
działalność w zakresie wykonawstwa i inżynierii


Explanation:
bez kontekstu trudno wyrokować, ale przetłumaczyłbym to raczej jako 'działalność' niż 'usługi'

Łukasz Mrzygłód
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
działalność dostawczo - inżynierska


Explanation:
Moze byc rowniez:

działalność zaopatrzeniowo - inżynierska
działalność inżynieryjno - wykonawcza

Jerzy Cieślar
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 7
Grading comment
dziękuję wszystkim odpowiadającym, odpowiedzi zbliżone do siebie, ale zgodnie z regulaminem wybrać można jedną