Korteksport

English translation: Map Export

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Danish term or phrase:Korteksport
English translation:Map Export
Entered by: George Vardanyan

22:23 Oct 14, 2004
Danish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
Danish term or phrase: Korteksport
Korteksport
Pentium processor 750 MHz, MS Windows 98, 2000, ME eller XP; 128 MB RAM, ca. 2,5 GB ledig harddiskplads påkrævet til kompletinstallation.

Systemkrav
VGA-grafikkort med min. 32.000 farver, 32x CD-ROM drev, Microsoft kompatibel track-ball/mus.
PMPtranslations
Map Export
Explanation:
Intelligent kort eksport-funktion fra PC'en til Pocket PC med mulighed for at generere egne kort ud fra f.eks. rektangler eller korridorer.
Kortpakke (Navtech kort) med Andorra, Østrig, Belgien, Danmark, Frankrig, Tyskland, England, Irland, Italien,
Pocketfreak.dk har prøvekørt systemet og giver her en grundig gennemgang af de typiske funktioner på Pocket PC'en og det medfølgende Map Export program til din PC.
http://216.239.59.104/search?q=cache:om0qtXM2FvAJ:www.pocket...
Selected response from:

George Vardanyan
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Card export
Suzanne Blangsted (X)
3Map Export
George Vardanyan
3Kortek Port
Jande


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kortek Port


Explanation:
se www.kortekservices.com

You may find the correct product on their web site if you have more details. It's all in english.

Jande
Australia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Map Export


Explanation:
Intelligent kort eksport-funktion fra PC'en til Pocket PC med mulighed for at generere egne kort ud fra f.eks. rektangler eller korridorer.
Kortpakke (Navtech kort) med Andorra, Østrig, Belgien, Danmark, Frankrig, Tyskland, England, Irland, Italien,
Pocketfreak.dk har prøvekørt systemet og giver her en grundig gennemgang af de typiske funktioner på Pocket PC'en og det medfølgende Map Export program til din PC.
http://216.239.59.104/search?q=cache:om0qtXM2FvAJ:www.pocket...

George Vardanyan
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Card export


Explanation:
http://www.softick.com/cardexport/

Suzanne Blangsted (X)
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 7




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search