KudoZ home » Danish to English » Bus/Financial

fremdriftsrapport

English translation: progress report


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Danish term or phrase:fremdriftsrapport
English translation:progress report
Entered by: Barbara Østergaard

09:57 Jan 31, 2002
Danish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Danish term or phrase: fremdriftsrapport
Projektlederen er ansvarlig for at opgøre status for projektet, herunder ligger økonomiske rapporter, fremdriftsrapporter, ressourcebehov, stemningsvurdering (de bløde side af projektet).
Barbara Østergaard
Denmark
Progress report
Explanation:
Simple as that...
Selected response from:

Roald Toskedal
Norway
Grading comment
Tak for hjælpen!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Progress report
Roald Toskedal
4progress reportLingua DK
4progress reportRandi Stenstrop


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Progress report


Explanation:
Simple as that...

Roald Toskedal
Norway
Native speaker of: Norwegian
PRO pts in pair: 74
Grading comment
Tak for hjælpen!

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
progress report


Explanation:
... er det, jeg plejer at bruge (rådgivende ingeniørvirksomhed). Jeg har checket med Gyldendals dansk-engelske industriordbog, der faktisk har det som opslagsord og progress report som eneste forslag.

Randi Stenstrop
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 278

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
progress report


Explanation:
= beretning, situationsrapport (om forløb af igangværende arbejde o.lign.)

Økonomisk ordbog, Annemette Lyng Svensson

Lingua DK
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 215