KudoZ home » Danish to Norwegian » Marketing

rudeplakater

Norwegian translation: vindusplakater


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Danish term or phrase:rudeplakater
Norwegian translation:vindusplakater
Entered by: Tone Wittmann

12:08 Oct 21, 2001
Danish to Norwegian translations [PRO]
Marketing
Danish term or phrase: rudeplakater
Hei, jeg oversetter en tekst ang. motivasjon av butikkansatte.
Her handler det om butikkens utstilling og marketing-virkemidler.
Kontekst:
Aktuelle rudeplakater (hvis det anvendes)

Tusen takk for all hjelp !
Tone
Tone Wittmann
vindusplakater
Explanation:
Aktuelle vindusplakater (hvis de brukes)

Altså plakater som henger i butikkvinduene...

Håper det hjelper
Selected response from:

Eivind Lilleskjaeret
Grading comment
Tusen takk for hjelpen !
Tone
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vindusplakater
Solveig Hansen
4vindusplakater
Eivind Lilleskjaeret


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vindusplakater


Explanation:
Aktuelle vindusplakater (hvis de brukes)

Altså plakater som henger i butikkvinduene...

Håper det hjelper


    norsk oversetter
Eivind Lilleskjaeret
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in pair: 8
Grading comment
Tusen takk for hjelpen !
Tone

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
vindusplakater


Explanation:
None

Solveig Hansen
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in pair: 12