KudoZ home » Danish to Spanish » Tech/Engineering

tyrebomme

Spanish translation: defensa delantera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Danish term or phrase:tyrebom
Spanish translation:defensa delantera
Entered by: Elena Pérez

04:34 Oct 16, 2001
Danish to Spanish translations [PRO]
Tech/Engineering
Danish term or phrase: tyrebomme
Ekstra pynte-kofangere, der såkaldte "TYREBOMME", gør biler ekstra farlige for de bløde trafikanter.
Elena Pérez
Belgium
parachoques
Explanation:
Den almindelige kofanger hedder "parachoques" på spansk; jeg har indtil nu ikke hørt "paravacas". -jeg har heller ikke kunne finde nogen beskrivelse af ekstra pynte kofangere, men tror du ikke, at du bare kan lade forklaringen stå, -"con un parachoques extra grande"- eller noget lignende, og undlade det med "tyrebomme". Jeg tygger videre på den og vender tilbage, hvis der er nyt.

Anna
Selected response from:

xxxschwensen
Grading comment
Finalmente he logrado encontrar que este tipo de parachoques se llama en español defensa delantera.
Gracias de todas formas.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4paravacaspfeinstein
4parachoquesxxxschwensen
1Defensa...xxxschwensen


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
paravacas


Explanation:
Espero que te ayude.

Suerte!


    Reference: http://www.sbz.org.br/eventos/Fortaleza/Manejj_rep%5CSbz023....
pfeinstein
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 2

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parachoques


Explanation:
Den almindelige kofanger hedder "parachoques" på spansk; jeg har indtil nu ikke hørt "paravacas". -jeg har heller ikke kunne finde nogen beskrivelse af ekstra pynte kofangere, men tror du ikke, at du bare kan lade forklaringen stå, -"con un parachoques extra grande"- eller noget lignende, og undlade det med "tyrebomme". Jeg tygger videre på den og vender tilbage, hvis der er nyt.

Anna

xxxschwensen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 26
Grading comment
Finalmente he logrado encontrar que este tipo de parachoques se llama en español defensa delantera.
Gracias de todas formas.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Defensa...


Explanation:
También encontré lo de defensa, pero no estaba muy segura de que fuera la respuesta (soy conductora, pero de allí a saberlo todo sobre esa máquina...);)


xxxschwensen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 26