KudoZ home » Danish to Swedish » Other

kun det samme till

Swedish translation: det är ingen annan som äter resterna


23:29 Dec 5, 2003
Danish to Swedish translations [PRO]
Danish term or phrase: kun det samme till
Bantningstips: "Lad være med at købe alt for meget ind – eller tilberede og bage for store mængder – der er kun de samme til at spise resterne….kan man nænne at smide ud??"
Monica Berntsson
Sweden
Swedish translation:det är ingen annan som äter resterna
Explanation:
är nog vad som avses
Selected response from:

uffe
Grading comment
Tack!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5det är samma sak somEKM
1det är ingen annan som äter resternauffe


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
det är ingen annan som äter resterna


Explanation:
är nog vad som avses

uffe
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 6
Grading comment
Tack!

114 days   confidence: Answerer confidence 5/5
det är samma sak som


Explanation:
Lad være med at købe alt for meget ind – eller tilberede og bage for store mængder – der er kun de samme til at spise resterne

fri översättning:

Gör inte alltför stora inköp, och undvik att laga eller baka för stora mängder/satser, för det kommer bara att sluta med att du äter upp resterna...

EKM
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish