v.t.v.

French translation: à l'avance

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:v.t.v. (van tevoren)
French translation:à l'avance
Entered by: Catherine Lenoir

12:11 Apr 4, 2005
Dutch to French translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
Dutch term or phrase: v.t.v.
Rick stuurt 2 dagen v.t.v. de post naar de desbetreffende PA en LM op deze manier kan je controleren of de post die je hebt opgehaald weggeschreven is bij de praktijk en spreekuur.
Catherine Lenoir
à l'avance
Explanation:
= van te voren

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-04-04 12:16:51 GMT)
--------------------------------------------------

Vantevoren / van te voren / van tevoren
... Is het vantevoren, van te voren of van tevoren? ... van te voren.
Woordenlijst (1995). x (tevoren). Prisma Stijlboek (1993), p. 240. x (tevoren) ...
taalunieversum.org/taal/advies/vraag/836/ - 10k - 2 avr 2005 - En cache - Pages similaires

LigfietsPlaza - Veel Voorkomende Vragen - Moet ik me van te voren ...
Ligfiets Plaza, VVV, FAQ, Moet ik me van te voren inschrijven?
ligfiets.net/vvv/vraag.php3?id=276 - 23k - En cache - Pages similaires

Tevoren, vantevoren of van te voren niet eerder kan natuurlijk ook
Tevoren, vantevoren of van te voren - Nooit tevoren uitgezocht, vandaag werd het
me gevraagd: is het vantevoren of van tevoren. Ik zou zelf altijd \'tevoren\' ...
www.jeroenthoolen.nl/ tevoren-vantevoren-of-van-te-voren.php - 11k - En cache - Pages similaires

De Kooktips - Rundvlees met abrikozen
... LET OP: De gedroogde abrikozen moeten een dag van te voren in de week gezet
... Alles kan van te voren, bind alleen de saus pas op de dag zelf (minder ...
www.dekooktips.com/recepten/rund-abr.htm - 23k - En cache - Pages similaires
Selected response from:

bernadette schumer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2auparavant / avant
Elisabeth Toda-v.Galen
4à l'avance
bernadette schumer


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
auparavant / avant


Explanation:
vtv = vantevoren

Elisabeth Toda-v.Galen
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 318

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus
7 mins

agree  Ellen-Marian Panissières
16 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
à l'avance


Explanation:
= van te voren

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-04-04 12:16:51 GMT)
--------------------------------------------------

Vantevoren / van te voren / van tevoren
... Is het vantevoren, van te voren of van tevoren? ... van te voren.
Woordenlijst (1995). x (tevoren). Prisma Stijlboek (1993), p. 240. x (tevoren) ...
taalunieversum.org/taal/advies/vraag/836/ - 10k - 2 avr 2005 - En cache - Pages similaires

LigfietsPlaza - Veel Voorkomende Vragen - Moet ik me van te voren ...
Ligfiets Plaza, VVV, FAQ, Moet ik me van te voren inschrijven?
ligfiets.net/vvv/vraag.php3?id=276 - 23k - En cache - Pages similaires

Tevoren, vantevoren of van te voren niet eerder kan natuurlijk ook
Tevoren, vantevoren of van te voren - Nooit tevoren uitgezocht, vandaag werd het
me gevraagd: is het vantevoren of van tevoren. Ik zou zelf altijd \'tevoren\' ...
www.jeroenthoolen.nl/ tevoren-vantevoren-of-van-te-voren.php - 11k - En cache - Pages similaires

De Kooktips - Rundvlees met abrikozen
... LET OP: De gedroogde abrikozen moeten een dag van te voren in de week gezet
... Alles kan van te voren, bind alleen de saus pas op de dag zelf (minder ...
www.dekooktips.com/recepten/rund-abr.htm - 23k - En cache - Pages similaires


bernadette schumer
Luxembourg
Native speaker of: French
PRO pts in category: 72




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search