uitslag van expertise in STV

French translation: Standard Test Vehicle

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:STV
French translation:Standard Test Vehicle
Entered by: 2708 (X)

09:56 Apr 20, 2005
Dutch to French translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / expertise
Dutch term or phrase: uitslag van expertise in STV
Heeft iemand ooit gehoord van dit verkorting?
2708 (X)
onder andere ....
Explanation:
Het probleem met NL teksten is dat je nooit weet of de afkortingen in het NL zijn of in het EN....

STV Sequential Test Vector
STV Standard Test Vehicle

dit zijn de enigen (in het Engels, in het NL heb ik er niet één gevonden ...) die op verzekeringen zouden kunnen slaan ...
Selected response from:

Elisabeth Toda-v.Galen
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1onder andere ....
Elisabeth Toda-v.Galen
2Stichting Technologie Vlaanderen
rodi
2STV
hirselina


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
onder andere ....


Explanation:
Het probleem met NL teksten is dat je nooit weet of de afkortingen in het NL zijn of in het EN....

STV Sequential Test Vector
STV Standard Test Vehicle

dit zijn de enigen (in het Engels, in het NL heb ik er niet één gevonden ...) die op verzekeringen zouden kunnen slaan ...


    Reference: http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?acronym=STV&String...
Elisabeth Toda-v.Galen
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dpetit (X): ik denk dat Standard Test Vehicle wel past in dit context en zal deze oplossing gebruiken.
22 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
STV


Explanation:
STV staat ook voor "study visit"

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2005-04-20 10:39:45 GMT)
--------------------------------------------------

Stichting Tegen Vrouwenhandel etc. Heb je echt niet meer gegevens?

hirselina
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 2

19 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Stichting Technologie Vlaanderen


Explanation:
Stichting Technologie Vlaanderen (STV Innovatie & Arbeid). Wetstraat 34-36 ,
1040 BRUSSEL. Telefoon : 02-209 01 11 - Fax : 02-217 70 08 ...
Het partnerschap werd aangevuld met de expertise van STV Innovatie & Arbeid en Mevrouw Marleen Limb
Maar zonder context blijft het gissen

rodi
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search