afwerklaag

German translation: Deckschicht

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:afwerklaag
German translation:Deckschicht
Entered by: vkrauch

11:31 Sep 19, 2011
Dutch to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Architecture / Deckensysteme
Dutch term or phrase: afwerklaag
Structuur van de afwerklaag, Sonar en Krios Gamma

Alle testen zijn uitgevoerd mit het product Sonar. Enkele combinaties van afmeting en profielsysteem (kantafwerking) zijn tevens mogelijk met een product Krios Gamma. Het enige verschil volgens opgave van de opdrachtgever is de structuur van de afwerklaag.

[...]

Beoordeling: Aangezien alleen de structuur van afwerklaag anders is verwacht Efectis Nederland eenzelfde brandwerendheid wanneer de plafondplaten zijn uitgevoerd met de afwerking Krios Gamma.

aus einem Baugutachten
vkrauch
Germany
Deckschicht
Explanation:
das ist einfach die Deckschicht;
Selected response from:

Judith Grützbauch
Netherlands
Grading comment
danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Deckschicht
Judith Grützbauch
3Finish
Kristel Kruijsen


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Deckschicht


Explanation:
das ist einfach die Deckschicht;

Judith Grützbauch
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 44
Grading comment
danke

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Finish


Explanation:
Alternativvorschlag

Kristel Kruijsen
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 7




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search