zakendoen

German translation: Geschäftliches

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:zakendoen
German translation:Geschäftliches
Entered by: Silke Streit

10:19 Aug 30, 2007
Dutch to German translations [PRO]
Marketing - Botany / Innenraumbegrünung/Unternehmensergebnisse
Dutch term or phrase: zakendoen
Het stimuleren van bedrijfsresultaten

Door het stimuleren van de zintuigen maken we mensen blijer en gezonder. Het spreekt voor zich dat dit de bedrijfsresultaten ten goede komt. Met een XXX-omgeving kunt u:

• Mensen inspireren creatiever te zijn
• Een toename in productiviteit en rentabiliteit bewerkstelligen
• Indruk maken op klanten en zorgen dat ze meer uitgeven
• Merken versterken
• Nieuwe medewerkers aantrekken en huidige medewerkers behouden
• De perfecte omgeving creëren voor het zakendoen
Silke Streit
Netherlands
Geschäftliches
Explanation:
Die perfekte Umgebung für Geschäftliches schaffen
oder zum Geschäfte machen
oder ganz trendig: fürs Business
Selected response from:

Gisela Germann
Germany
Grading comment
Vielen Dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Geschäftliches
Gisela Germann
4Die perfekte Geschäftsatmosphäre schaffen
Arnold van Druten


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Geschäftliches


Explanation:
Die perfekte Umgebung für Geschäftliches schaffen
oder zum Geschäfte machen
oder ganz trendig: fürs Business

Gisela Germann
Germany
Specializes in field
Native speaker of: German
PRO pts in category: 8
Grading comment
Vielen Dank!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wolfgang Jörissen: fürs Geschäftliche
32 mins

agree  D.K. Tannwitz
52 mins

agree  Arnold van Druten
53 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
De perfecte omgeving creëren voor het zakendoen
Die perfekte Geschäftsatmosphäre schaffen


Explanation:
Akkord mit Gisela und Wolfgang.
Oder auch: "Die perfekte Geschäftsatmosphäre schaffen"

Arnold van Druten
Germany
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search