climaligator

German translation: climaTisator

14:07 Apr 6, 2012
Dutch to German translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Dutch term or phrase: climaligator
installaties, machines en uitrusting:

De netto boekwaarde per einde boekjaar bedraagt 14849.55 EUR.
De investeringen van het boekjaar bedragen 13479.67 EUR en betreffen een aankoop van Blackberry, car audio mobile phone, printer, notebook, climaligator en een Led LCD TV40.

aus einem Jahresbericht
vkrauch
Germany
German translation:climaTisator
Explanation:
typo

Vlaams voor: airconditioning

http://www.vandenborre.be/verwarming-airco-verluchting/clima...

--------------------------------------------------
Note added at 2 uren (2012-04-06 16:20:45 GMT)
--------------------------------------------------

climaTiSator

hoogstwaarschijnlijk een fout door de OCR.

--------------------------------------------------
Note added at 2 uren (2012-04-06 16:31:23 GMT)
--------------------------------------------------

Duits: Klimaanlage

http://www.ciao.de/Klimagerate_599905_3
Selected response from:

freekfluweel
Netherlands
Grading comment
Bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4climaTisator
freekfluweel
4navragen bij de klant
Kristel Kruijsen


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
navragen bij de klant


Explanation:
Ik zou het navragen of laten staan met een opmerking bij levering

Kristel Kruijsen
Germany
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
climaTisator


Explanation:
typo

Vlaams voor: airconditioning

http://www.vandenborre.be/verwarming-airco-verluchting/clima...

--------------------------------------------------
Note added at 2 uren (2012-04-06 16:20:45 GMT)
--------------------------------------------------

climaTiSator

hoogstwaarschijnlijk een fout door de OCR.

--------------------------------------------------
Note added at 2 uren (2012-04-06 16:31:23 GMT)
--------------------------------------------------

Duits: Klimaanlage

http://www.ciao.de/Klimagerate_599905_3

freekfluweel
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16
Grading comment
Bedankt.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search