kanter

Hungarian translation: kivágó

12:26 Dec 5, 2018
Dutch to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Livestock / Animal Husbandry / butcher\'s work
Dutch term or phrase: kanter
Kedves kollégák! A szó egy húsfeldolgozó-ipari uitzendbureau anyagában szereplő felsorolás része. A mondat a következő:
"We zijn gespecialiseerd in het werven, selecteren, opleiden, begeleiden, uitzenden en detacheren van onder andere slachters, afsnijders, uitbeners, kanters en vliezers." Ennyire a magyar szaknyelvet sem ismerem, hát még a hollandot. Kérem, ha valaki ismeri, segítsen, hogy mi lehet ez, lehet esetleg angol megoldás is, abból hátha megtalálom a magyart, de egyelőre semmilyen forrásban nem lelem. Köszönök bármilyen segítséget.
Peter Simon
Netherlands
Hungarian translation:kivágó
Explanation:
közben megkérdeztem, és ez fedi legjobban
Selected response from:

Tibor Pataki
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kivágó
Tibor Pataki
1faragó, nyeső
Tibor Pataki


  

Answers


1 day 7 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
faragó, nyeső


Explanation:
mintha angolul a trimming lenne rá a kifejezés

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 18 hrs (2018-12-07 06:30:48 GMT)
--------------------------------------------------

megkérdeztem egy kétnyelvű embertől: a "kanters en vliezers" kifejezés magyarul a kivágó szó takarja

Tibor Pataki
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Köszönöm, Tibor, elég szakmainak/elvarázsoltnak hangzanak, de vajon honnan vetted az ötletet? Csak a trimmingből?

Asker: Köszönöm! Vajon a hentesmunkához is ért? Mert én hiába vagyok magyar anyanyelvű, ehhez lövésem sincs, és források se mutatják.


4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kivágó


Explanation:
közben megkérdeztem, és ez fedi legjobban


    https://tudasbazis.sulinet.hu/hu/szakkepzes/elelmiszeripar/nyersanyagok-feldolgozasa-az-elelmiszeriparban/a-husipari-feldolgozas-muveletei/h
Tibor Pataki
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Köszönöm a segítséget, Tibor!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search