vliezer

Hungarian translation: hártyázó

12:27 Dec 5, 2018
Dutch to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Livestock / Animal Husbandry / butcher\'s work
Dutch term or phrase: vliezer
Kedves kollégák! A szó is egy húsfeldolgozó-ipari uitzendbureau anyagában szereplő felsorolás része. A mondat a következő:
"We zijn gespecialiseerd in het werven, selecteren, opleiden, begeleiden, uitzenden en detacheren van onder andere slachters, afsnijders, uitbeners, kanters en vliezers." Ennyire a magyar szaknyelvet sem ismerem, hát még a hollandot. Kérem, ha valaki ismeri, segítsen, hogy mi lehet ez, lehet esetleg angol megoldás is, abból hátha megtalálom a magyart, de egyelőre semmilyen forrásban nem lelem. Köszönök bármilyen segítséget.
Peter Simon
Netherlands
Hungarian translation:hártyázó
Explanation:
közben megkérdeztem, és ez fedi legjobban

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2018-12-10 05:07:55 GMT)
--------------------------------------------------

https://tudasbazis.sulinet.hu/hu/szakkepzes/elelmiszeripar/n...
Selected response from:

Tibor Pataki
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3hártyázó
Tibor Pataki
1hártyázó, nyúzó
Tibor Pataki


  

Answers


1 day 7 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
hártyázó, nyúzó


Explanation:
skin angolul

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 18 hrs (2018-12-07 06:27:38 GMT)
--------------------------------------------------

hártyázó. Megkérdeztem egy kétnyelvű embert

Tibor Pataki
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Köszönöm, Tibor, elég szakmainak/elvarázsoltnak hangzanak, de vajon honnan vetted az ötletet? Csak a skinből?

Asker: Köszönöm. De ld. a másik szónál.


4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hártyázó


Explanation:
közben megkérdeztem, és ez fedi legjobban

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2018-12-10 05:07:55 GMT)
--------------------------------------------------

https://tudasbazis.sulinet.hu/hu/szakkepzes/elelmiszeripar/n...

Tibor Pataki
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search