bewaarneming van effecten

Spanish translation: custodia de valores

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:bewaarneming van effecten
Spanish translation:custodia de valores
Entered by: apint72

02:36 Sep 4, 2013
Dutch to Spanish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / formulario de apertura de cuenta bancaria
Dutch term or phrase: bewaarneming van effecten
De text van de algemene voorwaarden is gedeponeerd ter griffie van de rechtbank van Rotterdam en de bepalingen betreffende de bewaarneming van effecten
apint72
custodia de valores
Explanation:
Zie bijvoorbeeld dit voorbeeld van een deposito-overeenkomst van een Spaanse bank, daarin staat deze term vaak vermeld, net als de andere term waarover je navraag doet: http://portal.lacaixa.es/deployedfiles/particulars/Estaticos...
Selected response from:

Amarins van der Sluis
Neth. Antilles
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4depósito de valores
Marga Demmers (X)
4custodia de valores
Amarins van der Sluis


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
custodia de valores


Explanation:
Zie bijvoorbeeld dit voorbeeld van een deposito-overeenkomst van een Spaanse bank, daarin staat deze term vaak vermeld, net als de andere term waarover je navraag doet: http://portal.lacaixa.es/deployedfiles/particulars/Estaticos...

Amarins van der Sluis
Neth. Antilles
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
depósito de valores


Explanation:
Op deze financiële website wordt uitgelegd wat 'depósito de valores' inhoudt: http://www.actibva.com/magazine/productos-financieros/que-es...

Marga Demmers (X)
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search