KudoZ home » Dutch to English » Law/Patents

BBA

English translation: Buitengewoon Besluit Arbeidsverhoudingen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:BBA
English translation:Buitengewoon Besluit Arbeidsverhoudingen
Entered by: Edie73

08:11 Oct 30, 2001
Dutch to English translations [Non-PRO]
Law/Patents
Dutch term or phrase: BBA
Ik wil graag weten wat deze afkorting betekent.Dit staat in een contract, het moet een of andere instantie zijn. Wie kan me helpen.
Edith Wetzels
Buitengewoon Besluit Arbeidsverhoudingen
Explanation:
Edith schreef mij:
Tja, inderdaad, waar hebben we het over? Ik kreeg deze vraag van een klant, het staat in een contract, onder het kopje van het opzeggen van een contract. Het lijkt erop alsof het een arbeidsrechterlijke instantie is. Ik heb geen idee, maar dacht er misschien op deze manier achter te kunnen komen.

Dus dan zou dit hem kunnen zijn :-)

Tot ziens op 15 december, Edith :-))
Selected response from:

Carla Zwanenberg
Netherlands
Grading comment
Dat is 'm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Buitengewoon Besluit Arbeidsverhoudingen
Carla Zwanenberg
4Brabantsche Buurtspoorwegen en Autodiensten
Carla Zwanenberg
4Bombay Co Inc. Retail businessPieter_H


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bombay Co Inc. Retail business


Explanation:
Dat is wat mijn bron aangeeft -ik hoop dat het past...

met groeten


Pieter_H

Pieter_H
Norway
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in pair: 105

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Brabantsche Buurtspoorwegen en Autodiensten


Explanation:
of
Bouwkundige Begeleidings Adviesgroep
Biochimica et Biophysica Acta
Belgian Bankers Academy
Dienst Binnenwaterbeheer Amsterdam
Basis Bedrijfsrapport Acceptatie
Bachelor Business Administration

Oftewel: waar hebben wij het hier over? ;-)

Groeten,
Carla

Carla Zwanenberg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 187

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Buitengewoon Besluit Arbeidsverhoudingen


Explanation:
Edith schreef mij:
Tja, inderdaad, waar hebben we het over? Ik kreeg deze vraag van een klant, het staat in een contract, onder het kopje van het opzeggen van een contract. Het lijkt erop alsof het een arbeidsrechterlijke instantie is. Ik heb geen idee, maar dacht er misschien op deze manier achter te kunnen komen.

Dus dan zou dit hem kunnen zijn :-)

Tot ziens op 15 december, Edith :-))

Carla Zwanenberg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 187
Grading comment
Dat is 'm!