KudoZ home » Dutch to English » Other

nevenactiviteiten

English translation: secondary activities, interests


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:nevenactiviteiten
English translation:secondary activities, interests
Entered by: Thijs van Dorssen

07:05 Nov 5, 2001
Dutch to English translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: nevenactiviteiten
Header for CV
Fred van der Ham
secondary activities, interests
Explanation:
Hallo Fred,

secondary activities of interests zou ik op het eerste gezicht denken. Misschien komt er nog iets beters.

Veel succes ermee!
Selected response from:

Thijs van Dorssen
Grading comment
Thanx, geweldig, eerste keer dat ik het gebruik, wat een leuk systeem.

Fred
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4secondary activities, interests
Thijs van Dorssen
4Spare time activitiesaldrans
1Hi Fred...
Thijs van Dorssen


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
secondary activities, interests


Explanation:
Hallo Fred,

secondary activities of interests zou ik op het eerste gezicht denken. Misschien komt er nog iets beters.

Veel succes ermee!

Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 22
Grading comment
Thanx, geweldig, eerste keer dat ik het gebruik, wat een leuk systeem.

Fred

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Spare time activities


Explanation:
could also be phrased as "Hobbies", depending on the emphasis of the person, or even "Sidelines", if the person wishes to stress, that apart from a major activity he/she also does other things

aldrans
United Kingdom
PRO pts in pair: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Hi Fred...


Explanation:
Hallo Fred,

prima dat het gelukt is. Ik zou alleen graag nog even willen zeggen dat je echt niet zuinig hoeft te zijn met de ....... (puntjes). Die kosten nml nix. (smile) En, hoe meer punten, hoe meer pret, snappie? (LOL = laughing out loud).
Bedankt voor je keuze deze keer. Je hebt een goede smaak! (LOEL = Laughing out even louder!) Fijne dag nog.

De groeten
Thijs


    No references needed
Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 22