KudoZ home » Dutch to English » Other

thrill

English translation: golf van ontroering / opwinding


06:09 Sep 12, 2001
Dutch to English translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: thrill
a thrill
dede
English translation:golf van ontroering / opwinding
Explanation:
ten minste, als je de vertaling E > N zoekt.

andere mogelijkheden:

huivering, golf van afschuw/angst, aangrijpende / opwindende gebeurtenis, sensatie, trilling, beving, klopping, of, in medische zin, fibrillatie (hart)
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2golf van ontroering / opwindingSerge L
4 +2sensatiepeterver


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
golf van ontroering / opwinding


Explanation:
ten minste, als je de vertaling E > N zoekt.

andere mogelijkheden:

huivering, golf van afschuw/angst, aangrijpende / opwindende gebeurtenis, sensatie, trilling, beving, klopping, of, in medische zin, fibrillatie (hart)


    van Dale E - N
Serge L
PRO pts in pair: 261
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Titia Dijkstra
6 mins

agree  Thijs van Dorssen: 't is spannend!
4 hrs

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
sensatie


Explanation:
ref ook van dale, maar denk dat tegenwoordig meest in zin van sensatie,opwindende gebeurtenis wordt gebruikt

peterver

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serge L: maar dat is zonder context natuurlijk moeilijk na te gaan ;-)
9 mins

agree  Carla Zwanenberg
4 days