KudoZ home » Dutch to French » Art/Literary

liever gezegd

French translation: pour mieux dire, disons plutot que


11:17 Dec 25, 2001
Dutch to French translations [Non-PRO]
Art/Literary
Dutch term or phrase: liever gezegd
expression
jan
French translation:pour mieux dire, disons plutot que
Explanation:
Gelieve te noteren dat deze PC geen accent circonflexe(het hoedje) op de klinker gezt krijgt.


zeggen = dire

liever = plutot is één van de mogelijkheden.

Selected response from:

xxxHenri
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ou plutôt / plus exactement
Joeri Van Liefferinge
4pour mieux dire, disons plutot quexxxHenri


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ou plutôt / plus exactement


Explanation:
Beide zijn mogelijk. Eventueel ook: autrement dit (anders gezegd).


    geen referenties nodig
Joeri Van Liefferinge
Belgium
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pour mieux dire, disons plutot que


Explanation:
Gelieve te noteren dat deze PC geen accent circonflexe(het hoedje) op de klinker gezt krijgt.


zeggen = dire

liever = plutot is één van de mogelijkheden.




    woordenboek
    stijlwijzer
xxxHenri
PRO pts in pair: 26