KudoZ home » Dutch to French » Automotive / Cars & Trucks

doordachtiger

French translation: un peu mieux conçu


17:56 Jul 4, 2003
Dutch to French translations [PRO]
Marketing - Automotive / Cars & Trucks / automobile
Dutch term or phrase: doordachtiger
Vooral bij een diesel, die nu eenmaal hoofdzakelijk door kilometervreters wordt gekocht, is dat een belangrijk argument. Verder houden ze elkaar goed in evenwicht, ook al vinden we de Franse auto wat **doordachtiger**
Elisabeth Toda-v.Galen
France
French translation:un peu mieux conçu
Explanation:
een voorstel. N.B. doordachtiger is geen goed Nederlands!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-06 21:04:40 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ik niet geschikt voor lesgeven, ik kan niet uitleggen. Wel verkooppraatjes vertalen! (heb lang voor een Franse autofirma gewerkt)
Selected response from:

xxxNicolette Ri
Grading comment
J'aime bien la réponse de lien mais "mieux conçue" sonne encore mieux.

Merci à toutes
Tu es très en verve aujourd'hui Nicolette ! Het nederlands is door een directeur van een grote autofirma geschreven, misschien heeft ie wat lessen nodig ? :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4un peu mieux conçuxxxNicolette Ri
3 +1bien que nous trouvons la marque francaise d'une conception plus finie.
lien
4plus réfléchi
Tea Fledderus
3sobre, raisonnable
bernadette schumer


Discussion entries: 1





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sobre, raisonnable


Explanation:
Je ne suis pas sûre. S'agit-il ici de la consommation de la voiture ?

bernadette schumer
Luxembourg
Native speaker of: French
PRO pts in category: 20

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plus réfléchi


Explanation:
dictionnaire N-F

Tea Fledderus
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 17

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bien que nous trouvons la marque francaise d'une conception plus finie.


Explanation:
***

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-05 00:55:35 (GMT)
--------------------------------------------------

plus elaboree.

lien
Netherlands
Native speaker of: Native in FrenchFrench

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman
21 hrs

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
un peu mieux conçu


Explanation:
een voorstel. N.B. doordachtiger is geen goed Nederlands!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-06 21:04:40 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ik niet geschikt voor lesgeven, ik kan niet uitleggen. Wel verkooppraatjes vertalen! (heb lang voor een Franse autofirma gewerkt)

xxxNicolette Ri
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
J'aime bien la réponse de lien mais "mieux conçue" sonne encore mieux.

Merci à toutes
Tu es très en verve aujourd'hui Nicolette ! Het nederlands is door een directeur van een grote autofirma geschreven, misschien heeft ie wat lessen nodig ? :-)