KudoZ home » Dutch to French » Bus/Financial

TPG Koerier

French translation: courrier TPG


01:20 Nov 5, 2001
Dutch to French translations [PRO]
Bus/Financial
Dutch term or phrase: TPG Koerier
Eerste levering euro muntgeld is centraal besteld.
Bestellingen gedurende duale periode.

Euro munten overdracht (filialen zonder waarde transport):
Eind december bezorging munten door TPG koerier. (zgn 5+ pakketten).
Koerier meldt begin december op welke dag zij komen afleveren.
Gemachtigde contactpersoon tekent voor ontvangst. (kopie reçu bewaren).
Rollen intact houden (niet openen) voor 01-01-02.
U ontvangt storting-zakken t.b.v. nationaal muntgeld .
VGP
French translation:courrier TPG
Explanation:
TPG = TNT Post Groep (fusie van TNT en PTT Post)
Selected response from:

Marco Vrieling
Grading comment
Merci beaucoup. VG
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4par un courrier itinérant TPG
Evert DELOOF-SYS
4courrier TPG
Marco Vrieling


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
courrier TPG


Explanation:
TPG = TNT Post Groep (fusie van TNT en PTT Post)


    Reference: http://fr.biz.yahoo.com/011003/6/207sf.html
Marco Vrieling
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 27
Grading comment
Merci beaucoup. VG

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
par un courrier itinérant TPG


Explanation:
"... de bonnes conditions, et par un transporteur efficace ... marques de TPG. TPG, avec ses
deux ... PTT Post, est un fournisseur ... de services de courrier, de livraisons ..."

www.viewlocity.com/news/press_releases/french/pr_fra_200101...

HTH

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 556