KudoZ home » Dutch to French » Bus/Financial

stippenactie

French translation: campagne de pointillage


01:23 Nov 5, 2001
Dutch to French translations [PRO]
Bus/Financial
Dutch term or phrase: stippenactie
Vanaf 01-12-01 alles dubbel geprijsd.
Goederen met (vlinder) stickers omprijzen.
SALE NJ 01
Stippenactie
Oudgoed zonder euro prijs:
Deze worden niet omgeprijsd.
Afprijzingen geven we aan met een %-sticker.
De kassa zal de Euro-prijs berekenen
Geplande leveringen na 31-01-02 uitsluitend in euro’s geprijsd.
NOS en seizoensgoed met verschillende prijskaartjes.
FIFO principe
General Article.(vanaf 15 januari 2002 starten met de nieuwe kaart)
VGP
French translation:campagne de pointillage
Explanation:
Encore un term qui, à mon avis, a été "inventé" pour cette occasion.

Il faut donc "inventer" un équivalent français:
Selected response from:

Marco Vrieling
Grading comment
merci beaucoup. VG
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2campagne de pointage
Tea Fledderus
2campagne de pointillage
Marco Vrieling


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
campagne de pointillage


Explanation:
Encore un term qui, à mon avis, a été "inventé" pour cette occasion.

Il faut donc "inventer" un équivalent français:

Marco Vrieling
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 27
Grading comment
merci beaucoup. VG

11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
campagne de pointage


Explanation:
Misschien is dit ook mogelijk?

Tea Fledderus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 315