KudoZ home » Dutch to French » Bus/Financial

Verliezen merken aan kracht?

French translation: Les marques, (est-ce qu')elles perdent leur attrait?


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:Verliezen merken aan kracht?
French translation:Les marques, (est-ce qu')elles perdent leur attrait?
Entered by: claire oostvriesland

14:55 Aug 26, 2002
Dutch to French translations [Non-PRO]
Bus/Financial / Merkenindustrie
Dutch term or phrase: Verliezen merken aan kracht?
Titel: "Verliezen merken aan kracht?"

Heeft iemand een mooie vertaling hiervoor?

Dank u!
Nathalya
Belgium
Les marques, (est-ce qu')elles perdent leur attrait?
Explanation:
'kracht' betekent hier volgens mij 'aantrekkingskracht'. Van Dale geeft 'attrait in de figuurlijke betekenis.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-28 13:22:21 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Bedankt voor de punten!
Selected response from:

clara van der zanden
Netherlands
Grading comment
Merci! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Les marques perdraient-elles du terrain?
ckatsidonis
5Les marques, (est-ce qu')elles perdent leur attrait?clara van der zanden


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Les marques perdraient-elles du terrain?


Explanation:
Juste une suggestion...

ckatsidonis
Belgium
Native speaker of: French

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus
1 day2 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Les marques, (est-ce qu')elles perdent leur attrait?


Explanation:
'kracht' betekent hier volgens mij 'aantrekkingskracht'. Van Dale geeft 'attrait in de figuurlijke betekenis.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-28 13:22:21 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Bedankt voor de punten!

clara van der zanden
Netherlands
PRO pts in pair: 3
Grading comment
Merci! :)