KudoZ home » Dutch to French » Construction / Civil Engineering

klikbeugel

French translation: collier de fixation


16:38 Nov 4, 2008
Dutch to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Dutch term or phrase: klikbeugel
Bij vrije montage (zichtbaar met bewegingsmogelijkheid) moeten de leidingen over voldoende speling beschikken om vrij in hun bevestigingen te kunnen bewegen. Gebruik te dien einde klikbeugels of gegalvaniseerde beugels voorzien van een rubber of leg de leidingen in sleuven of kokers.
DC Languages
French translation:collier de fixation
Explanation:
Aangezien de FILTUBE klikbeugels in roestvrijstaal zijn uitgevoerd krijgt men een hoge bestendigheid tegen corrosie. Door het speciale ontwerp van de beugels zijn ze makkelijk te monteren. Ze kunnen niet alleen met roestvrij staal worden gebruikt, maar ook met koper of plastic.

>>>>>Le collier de fixation FILTUBE est fabriqué en acier inoxydable, ce qui lui donne une grande résistance face à la corrosion. Cette nouveauté de collier prévoit un nontage très facile, et il peut être utilisé aussi bien en tuyau d' acier inox, cuivre et plastique.

Selected response from:

Martine Etienne
Belgium
Grading comment
Merci Martine!
C'est effectivement ce que j'ai trouvé aussi lors de mes recherches...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4collier de serrage
Valérie Cromphaut
3collier de fixation
Martine Etienne


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
collier de fixation


Explanation:
Aangezien de FILTUBE klikbeugels in roestvrijstaal zijn uitgevoerd krijgt men een hoge bestendigheid tegen corrosie. Door het speciale ontwerp van de beugels zijn ze makkelijk te monteren. Ze kunnen niet alleen met roestvrij staal worden gebruikt, maar ook met koper of plastic.

>>>>>Le collier de fixation FILTUBE est fabriqué en acier inoxydable, ce qui lui donne une grande résistance face à la corrosion. Cette nouveauté de collier prévoit un nontage très facile, et il peut être utilisé aussi bien en tuyau d' acier inox, cuivre et plastique.



Example sentence(s):

    Reference: http://www.noxon.nl/specifications/filtube/filtube_clamps.ht...
Martine Etienne
Belgium
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 46
Grading comment
Merci Martine!
C'est effectivement ce que j'ai trouvé aussi lors de mes recherches...

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
collier de serrage


Explanation:
également utilisé.

Valérie Cromphaut
Belgium
Native speaker of: French
PRO pts in category: 8