KudoZ home » Dutch to French » General / Conversation / Greetings / Letters

verzint om van haar af te zijn

French translation: pour se débarrasser d'elle


13:26 Nov 24, 2008
Dutch to French translations [Non-PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
Dutch term or phrase: verzint om van haar af te zijn
SIMONE telefoneert met MIRANDA in Nederland. Die weet te melden dat binnen twee weken drie echtparen uit de buurt zijn gescheiden. Het bleek dat al die vrouwen een minnaar hadden. Miranda vraagt grappend of Simone inmiddels ook al een lekkere Julien Clerc aan de haak heeft geslagen. Simone grapt wat terug maar de te lange aarzeling daarvóór heeft haar verraden, want Miranda’s vrouwelijke intuïtie werkt feilloos. Simone houdt toch niet toevallig iets voor haar verborgen?, probeert ze Simone uit haar tent te lokken. Als Simone driftig ontkent en zich daarbij omdraait, schreeuwt ze het uit van schrik. DIDIER staat vlak voor haar neus. Miranda vraagt bezorgd wat er aan de hand is. Simone zegt dat het de buurman is, ze bellen later nog. Miranda vraagt aan Simone of ze de buurman soms verzint om van haar af te zijn. Of is de buurman juist degene waar het allemaal om draait? Simone moet lachen, zegt dat ze snel weer bellen en verbreekt de verbinding.

Série télévisée. Pouvez-vous m'aider à traduire la fin de cette phrase svp? Merci d'avance
Valérie Cromphaut
Belgium
French translation:pour se débarrasser d'elle
Explanation:
Elle invente l'excuse du voisin pour se débarrasser d'elle
Selected response from:

parlotte
Grading comment
Merci Parlotte
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4pour se débarrasser d'elle
parlotte
3immaginé/fabriqué/inventé l'excuse du voisin pour raccrocher
nathaliegerard


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
immaginé/fabriqué/inventé l'excuse du voisin pour raccrocher


Explanation:
....

nathaliegerard
Italy
Native speaker of: French
PRO pts in category: 4

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
pour se débarrasser d'elle


Explanation:
Elle invente l'excuse du voisin pour se débarrasser d'elle

parlotte
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrenchFrench
Grading comment
Merci Parlotte

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  putlauw
6 mins

agree  Sylvia Dujardin
27 mins

agree  Kristel Janssen
28 mins

agree  Sherefedin MUSTAFA
1 hr