KudoZ home » Dutch to French » General / Conversation / Greetings / Letters

niet-bevoegden

French translation: aux personnes non-autorisées


19:51 Feb 26, 2012
Dutch to French translations [PRO]
Law/Patents - General / Conversation / Greetings / Letters / volgen van cursussen voor klanten en bedrijven
Dutch term or phrase: niet-bevoegden
Ik zal op geen enkele wijze aldus bekomen informatie naar buiten toe brengen of
mededelen aan niet-bevoegden.

Voor 'niet-bevoegden' vind ik niet de geschikte term in het Frans. Je hebt: non compétent, non qualifié, non autorisé, maar ik vind dit niet de geschikte vertaling. Iemand anders een betere vertaling?
Patricia Despinoy
Belgium
French translation:aux personnes non-autorisées
Explanation:
Zou ik zeggen
Selected response from:

hirselina
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2aux personnes non-autoriséeshirselina
4personnes qui n'y ont pas droitIsabelle F. BRUCHER
3non-habilitéElisabeth Toda-v.Galen


Discussion entries: 1





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
aux personnes non-autorisées


Explanation:
Zou ik zeggen

hirselina
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 64
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  FX Fraipont: ik ook
1 hr

agree  Sylvia Dujardin
13 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
non-habilité


Explanation:
est une possibilité...

Elisabeth Toda-v.Galen
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 302

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
personnes qui n'y ont pas droit


Explanation:
Van Dale:

bevoegdheid (de, v)

1. recht tot uitoefenen

compétence (v.)
pouvoir (m.), ***droit*** (m.), aptitude (v.), habilité (v.)


Isabelle F. BRUCHER
Belgium
Native speaker of: French
PRO pts in category: 4