KudoZ home » Dutch to French » Law (general)

eigen zijn en blijven en hoe dan ook voor het leeuwenaandeel

French translation: ci-dessous


06:37 Jun 29, 2007
Dutch to French translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Dutch term or phrase: eigen zijn en blijven en hoe dan ook voor het leeuwenaandeel
Deze kosten betreffen trouwens hoofdzakkelijk kosten van verdediging die ***eigen zijn en blijven en hoe dan ook voor het leeuwenaandeel*** ten laste worden genomen door de bemidelaar en/of rechtsbijstandverzekaar.
Catherine Lenoir
French translation:ci-dessous
Explanation:
qui lui sont propres et le restent et qui sont en tout cas pour la majeure partie pris en charge...
Selected response from:

Joëlle Rouxel - Billiaert
France
Grading comment
Merci, chère Joëlle (à mon avis tu sais de quoi je parle ;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4qui sont et restent propres et qui de toute façon sont principalement pris en charge
Etienne Muylle Wallace
4ci-dessous
Joëlle Rouxel - Billiaert


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ci-dessous


Explanation:
qui lui sont propres et le restent et qui sont en tout cas pour la majeure partie pris en charge...

Joëlle Rouxel - Billiaert
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 103
Grading comment
Merci, chère Joëlle (à mon avis tu sais de quoi je parle ;-)

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
qui sont et restent propres et qui de toute façon sont principalement pris en charge


Explanation:
une alterantive à la version de Joelle

Etienne Muylle Wallace
Spain
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8