Mede inzake

French translation: en présence de

Dutch term or phrase:Mede inzake
French translation:en présence de
Entered by: FX Fraipont

14:56 Dec 20, 2016
Dutch to French translations [PRO]
Law (general)
Dutch term or phrase: Mede inzake
In een conclusie van een advocaat:

- VOOR:
Mevr..., burgerlijke partij, voor wie als advocaat optreedt...

- TEGEN:
Dhr..., beklaagde, voor wie als advocaat optreedt...

- MEDE INZAKE
a)Het openbaar Ministerie...
b) Dhr...
burgerlijke partijen


Ik weet dat vonnissen bijvoorbeeld vaak beginnen met 'inzake' en dat men daarvoor 'en cause' kan gebruiken. Weet er iemand wat de juiste vertaling zou zijn van 'mede inzake'?

Thanks!
G.
SuyTranslations
Belgium
en présence de
Explanation:
"BENELUX-GERECHTSHOF COUR DE JUSTICE BENELUX
http://cisgw3.law.pace.edu/cisg/text/991206french.pdf
tegen. GB UNIC, en mede inzake PARIMPEX. Procestaal : Nederlands ... En cause : KIPLING contre. GB UNIC, et en présence de PARIMPEX."
Selected response from:

FX Fraipont
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4en présence de
FX Fraipont
2autres parties/autres intervenants
Elisabeth Toda-v.Galen


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
autres parties/autres intervenants


Explanation:
je n'ai jamais vu "en cause" utilisé dans ces cas, mais ils parlent peut-être juste d'autre parties impliquées dans l'affaire, càd le ministère public et M. ...?

C'est juste une idée...

Elisabeth Toda-v.Galen
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 189

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
en présence de


Explanation:
"BENELUX-GERECHTSHOF COUR DE JUSTICE BENELUX
http://cisgw3.law.pace.edu/cisg/text/991206french.pdf
tegen. GB UNIC, en mede inzake PARIMPEX. Procestaal : Nederlands ... En cause : KIPLING contre. GB UNIC, et en présence de PARIMPEX."

FX Fraipont
Belgium
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 55