KudoZ home » Dutch to French » Law (general)

...mijn exploot doende...

French translation: par exploit signifié à


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:...mijn exploot doende...
French translation:par exploit signifié à
Entered by: Nanny Wintjens

17:50 Jun 24, 2004
Dutch to French translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Dutch term or phrase: ...mijn exploot doende...
Comment traduiriez-vous "mijn exploot doende" dans :

...ten aanzien van geïntimeerde sub 4, de rechtspersoon naar vreemd recht XXX, gevestigd te YYY, zonder bekende plaats van vestiging of kantooradres in Nederland, mitsdien ***mijn exploot doende*** aan het parket van de Edelgrootachtbare heer Procureur Generaal bij het Gerechtshof te ZZZ twee afschriften dezes alsmede van een tweetal vertalingen daarvan in de Engelse taal latende aan...

Merci de votre aide !
Nanny Wintjens
Spain
par exploit signifié à
Explanation:
-
Selected response from:

bernadette schumer
Luxembourg
Grading comment
Merci beaucoup Bernadette !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4par exploit signifié à
bernadette schumer
4donner exploit
Tea Fledderus


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
donner exploit


Explanation:
exploot doen
juridisch woordenboek

Tea Fledderus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 14

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
par exploit signifié à


Explanation:
-

bernadette schumer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: French
PRO pts in category: 152
Grading comment
Merci beaucoup Bernadette !