KudoZ home » Dutch to French » Law/Patents

de rechtsbijstandsverzekering (bij auto's)

French translation: la garantie défense-recours


12:03 Dec 15, 2001
Dutch to French translations [Non-PRO]
Law/Patents
Dutch term or phrase: de rechtsbijstandsverzekering (bij auto's)
law
jean
French translation:la garantie défense-recours
Explanation:
Bij auto's betreft het een onderdeel van een verzekering.

"Une assurance protection juridique" verwijst naar een volledige verzekering (privé).
Selected response from:

xxxHenri
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4la garantie défense-recoursxxxHenri
4assurance protection juridique
GertV


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
assurance protection juridique


Explanation:
Van Dale F-N

Eur-Lex website (zie url FR + NL om te vergelijken)


    Reference: http://europa.eu.int/eur-lex/fr/lif/dat/1994/fr_294A0103_59....
    Reference: http://europa.eu.int/eur-lex/nl/lif/dat/1994/nl_294A0103_59....
GertV
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 8

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
la garantie défense-recours


Explanation:
Bij auto's betreft het een onderdeel van een verzekering.

"Une assurance protection juridique" verwijst naar een volledige verzekering (privé).


    vaktijdschrift
xxxHenri
PRO pts in pair: 26