KudoZ home » Dutch to French » Law/Patents

verlaten

French translation: abandonner, quitter, lâcher ce projet


13:18 Jan 17, 2002
Dutch to French translations [PRO]
Law/Patents
Dutch term or phrase: verlaten
De ervaring en affiniteit van AVV kent echter ook beperkingen. Het valt haar moeilijk om het bekend terrein, namelijk het veranderingsproject dat ze als consultant begeleidt binnen het OFO te verlaten. Zelf een persoonlijke stempel geven of een eigen onderbouwde visie of strategieën ontwikkelen valt haar niet steeds gemakkelijk
VGP
French translation:abandonner, quitter, lâcher ce projet
Explanation:
Voilà ce que signifie ce passage.

Serge L.

Selected response from:

Serge L
Grading comment
Merci beaucoup. VG
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4...de quitter son/le terrain connu
Evert DELOOF-SYS
4abandonner, quitter, lâcher ce projetSerge L


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
abandonner, quitter, lâcher ce projet


Explanation:
Voilà ce que signifie ce passage.

Serge L.



Serge L
PRO pts in pair: 427
Grading comment
Merci beaucoup. VG

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...de quitter son/le terrain connu


Explanation:

"... peu brillante, il décide de quitter la Haute Savoie où ses ... Le répertoire français
est pour lui un terrain connu. Tout petit, il écoutait Luis ..."


fr.music.yahoo.com/biographies/florent_pagny.html

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-17 13:48:20 (GMT)
--------------------------------------------------

de quitter/abandonner le terrain connu, c\'est-à-dire le projet de changement...

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 556