KudoZ home » Dutch to French » Marketing / Market Research

uitstraling (hier)

French translation: look/image

13:10 Nov 20, 2006
Dutch to French translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
Dutch term or phrase: uitstraling (hier)
Behalve de uitstraling en functionaliteit is de verpakking van uw product ook een informatiedrager. Impuls levert hiervoor zelfklevende etiketten gepresenteerd volgens uw wensen. Van standaard papieren labels tot direct thermische labels in matte of blinkende uitvoering voorzien van verwijderbare of permanente lijm. Ook het full color voorbedrukken van de labels behoord tot één van de zovele mogelijkheden.
Catherine Lenoir
French translation:look/image
Explanation:
*
Selected response from:

Katrien De Clercq
Grading comment
merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4aspect
Joëlle Rouxel - Billiaert
3 +1look/image
Katrien De Clercq
3aspect
Elisabeth Toda-v.Galen
2presentation
daniele toren


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aspect


Explanation:
*

Joëlle Rouxel - Billiaert
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 52

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aspect


Explanation:
en général...

Elisabeth Toda-v.Galen
France
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 72

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
look/image


Explanation:
*

Katrien De Clercq
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 4
Grading comment
merci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pasteur: meme si cela ne fait pas trop francais, ici look me parait la meilleure option de loin
16 mins
  -> Merci !

2 days 18 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
presentation


Explanation:
au sens de "tonen"

daniele toren
Native speaker of: French
PRO pts in category: 8