KudoZ home » Dutch to French » Other

met speels gemak

French translation: allègrement

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:met speels gemak
French translation:allègrement
Entered by: Marianne Sluyter

10:42 Jan 19, 2003
Dutch to French translations [PRO]
/ meubels
Dutch term or phrase: met speels gemak
Gebogen en rechte lijnen worden met speels gemak gecombineerd tot karaktervolle meubelen van topkwaliteit.
Marianne Sluyter
allègrement
Explanation:
is misschien ook nog een mogelijkheid...

Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Bedankt, die neem ik.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1très facilement
Els Peleman
4 +1naturellement
Paula Franken-Arkesteijn
4avec une facilité déconcertante
Elisabeth Toda-v.Galen
4naturellement
Paula Franken-Arkesteijn
4allègrement
Serge L
3de façon ludique
xxxNicolette Ri


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
très facilement


Explanation:
sans problèmes
sans peine


Els Peleman
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 86

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
naturellement


Explanation:
variant van facilement, misschien mooier in de context,
misschien ook "sans effort"

Paula Franken-Arkesteijn
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman: kan ook :-)
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
naturellement


Explanation:
variant van facilement, misschien mooier in de context,
misschien ook "sans effort"

Paula Franken-Arkesteijn
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
allègrement


Explanation:
is misschien ook nog een mogelijkheid...

Succes,

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 427
Grading comment
Bedankt, die neem ik.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
de façon ludique


Explanation:
weer een ander idee...

xxxNicolette Ri
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 166

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
avec une facilité déconcertante


Explanation:
-

Elisabeth Toda-v.Galen
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 3110