KudoZ home » Dutch to French » Tech/Engineering

...als lade

French translation: portable


00:06 Oct 15, 2001
Dutch to French translations [PRO]
Tech/Engineering
Dutch term or phrase: ...als lade
Ook de nieuwe Heiztronic-regelingen zijn volgens het principe van het modulaire Heiztec-opbouwsysteem opgebouwd. Het regelingsprogramma bestaat uit vier modules, twee basisichassis met voedingsblok en componenten die van belang zijn voor de veiligheid evenals twee bedieningseenheden (vaststaand of als lade).
VGP
French translation:portable
Explanation:
... (fixed or portable).
Selected response from:

paretsky
Grading comment
merci beaucoup. VG
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fixe ou detachablepeterver
4escamotableSerge L
4portableparetsky


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
portable


Explanation:
... (fixed or portable).

paretsky
PRO pts in pair: 4
Grading comment
merci beaucoup. VG

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
escamotable


Explanation:
v. Dale N-F: Uitschuifbaar: uitschuifbare plank = tirette, tablette escamotable.

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 427

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fixe ou detachable


Explanation:
detachable avec accent aigu evidemment

peterver
PRO pts in pair: 17