KudoZ home » Dutch to German » Agriculture

op dit sentiment verder te gaan

German translation: in dieser Stimmung-(slage), Laune fortfahren


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:op dit sentiment verder te gaan
German translation:in dieser Stimmung-(slage), Laune fortfahren
Entered by: xxxGAK

08:46 Sep 19, 2011
Dutch to German translations [PRO]
Agriculture
Dutch term or phrase: op dit sentiment verder te gaan
Prijsniveaus van rogge liggen rond € XY. T. is schaars en hier is weinig aanbod. Het is lastig een goed niveau aan te geven, omdat er weinig verhandeld wordt.

Vooralsnog lijkt de graanmarkt **op dit sentiment verder te gaan.** Veel verwerkers (mengvoer, molens) kopen mondjesmaat bij en dit zorgt voor een blijvende vraag in de markt.

Aus einem Marktbericht über Bio-Rohstoffe. Kann mir jemand mit dem Eingesternten weiterhelfen?
xxxGAK
in dieser Stimmung-(slage), Laune fortfahren
Explanation:
Den Begriff "Sentiment" findet man auch häufig im Zusammenhang mit dem Aktienmarkt. "Stimmung" am ~. Aktionäre in "Kauflaune"..
Selected response from:

echojuliett
Germany
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5in dieser Stimmung-(slage), Laune fortfahren
echojuliett
3sich auf diese Art und Weise weiterzuentwickeln
Kerstin Dambeck


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sich auf diese Art und Weise weiterzuentwickeln


Explanation:
so verstehe ich das...

Kerstin Dambeck
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
in dieser Stimmung-(slage), Laune fortfahren


Explanation:
Den Begriff "Sentiment" findet man auch häufig im Zusammenhang mit dem Aktienmarkt. "Stimmung" am ~. Aktionäre in "Kauflaune"..

echojuliett
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Danke!