KudoZ home » Dutch to German » Construction / Civil Engineering

fucntieneming

German translation: mehrere Funktionen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:fucntiemenging
German translation:mehrere Funktionen
Entered by: Johannes Mueller

12:11 Sep 15, 2011
Dutch to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Städtebau
Dutch term or phrase: fucntieneming
4.2 Gemeentelijk beleid
Algemeen
In dit deel wordt ingegaan op het gemeentelijk beleid voor zover dat leidend is voor het bestemmingsplan “St. Joannes de Deo II”. In dit kader kunnen onder andere genoemd worden het “Structuurplan Haarlem 2020”, de “Woonvisie Haarlem 2006-2012”, het “Haarlemse Verkeers- en Vervoersplan”, het “Integraal Waterplan Haarlem” en de “Nota Milieuzonering”.
Structuurplan Haarlem 2020
Het “Structuurplan Haarlem 2020” (vastgesteld in 2005) geeft inzicht in de ruimtelijke vertaling van de doelstellingen zoals die zijn opgenomen in het rijks- en provinciale beleid en in het OPH (OntwikkelingsPlan Haarlem 2005-2009). Omdat de gemeente Haarlem geen ruimte heeft voor stedelijke uitbreiding zal voor de opgaven uit het OPH ruimte gevonden moeten worden in de bestaande stad. Meervoudig ruimtegebruik, intensiveren van het grondgebruik, herstruc- turering en functiemenging zullen in dat opzicht een belangrijke rol gaan spelen om de doelstellingen waar te maken. De gemeente wil de ruimtelijke ont- wikkelingen met respect voor de (historische) omgeving laten plaatsvinden en de stad moet leefbaar en veilig blijven. Dat betekent dat de gemeente daarbij tenminste uitgaat van het bereiken van het basisniveau voor leefomgeving- kwaliteit en duurzaamheid, zoals verwoord in het Milieubeleidsplan Haarlem 2003-2006.
Johannes Mueller
Germany
mehrere Funktionen (s.u.)
Explanation:
Functiemenging!

Dus de menging van verschillende functies: niet alleen een functie in een bepaald gebied, maar meerdere.



--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2011-09-15 13:11:03 GMT)
--------------------------------------------------

im Sinne von "mehrere Bestimmungen, mehrere Widmungen"
Selected response from:

Dipl.-Ing. Judith Grützbauch
Netherlands
Grading comment
danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5mehrere Funktionen (s.u.)
Dipl.-Ing. Judith Grützbauch
3Mehrfachfunktionen
Kristel Kruijsen


Discussion entries: 3





  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
mehrere Funktionen (s.u.)


Explanation:
Functiemenging!

Dus de menging van verschillende functies: niet alleen een functie in een bepaald gebied, maar meerdere.



--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2011-09-15 13:11:03 GMT)
--------------------------------------------------

im Sinne von "mehrere Bestimmungen, mehrere Widmungen"

Dipl.-Ing. Judith Grützbauch
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 163
Grading comment
danke

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Mehrfachfunktionen


Explanation:
s. Link


    Reference: http://www.nextroom.at/building.php?id=13&sid=3421&inc=pdf
Kristel Kruijsen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20