KudoZ home » Dutch to German » Medical (general)

cageplaatsing

German translation: Cagefusion


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:cageplaatsing
German translation:Cagefusion
Entered by: Gisela Germann

09:40 Sep 14, 2011
Dutch to German translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Wirbelsäulen-OP
Dutch term or phrase: cageplaatsing
Controle MRI-onderzoek toonde de status na een herniotomie in de cageplaatsing op C6-C7 verder de bekende ernstige degeneratieve afwijkingen aan de cervicale wervelkolom op meerdere niveaus met name C3-C4 in mindere mate C4-C5 en C5-C6 links meer dan rechts.
Er is sprake van duidelijke discusprotrusie op meerdere niveaus ook op C7-Th1.

Ist das eine Cage-Fusion?
Gisela Germann
Germany
Cagefusion
Explanation:
Ja, Verbindung durch Cage
http://www.neuro-chirurgie.de/behandlung/cagefusion-hws.html
Selected response from:

Kristel Kruijsen
Netherlands
Grading comment
Danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Cage-Fusion/Fusionierung mittels Cage
Dr. Bettina Meissner
4Cagefusion
Kristel Kruijsen


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cagefusion


Explanation:
Ja, Verbindung durch Cage
http://www.neuro-chirurgie.de/behandlung/cagefusion-hws.html

Kristel Kruijsen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24
Grading comment
Danke
Notes to answerer
Asker: Danke für den Link


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cage-Fusion/Fusionierung mittels Cage


Explanation:
Ja, ich denke da ist eine Cage-Fusion gemeint...könnte dann so lauten:

"...Status nach Hernitomie auf Höhe der Cage-Fusion C6-C7.."

Dr. Bettina Meissner
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 32