KudoZ home » Dutch to German » Other

vertaal

German translation: Ich suche....


13:32 Nov 28, 2001
Dutch to German translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: vertaal
Ik zoek een linkse en een rechtse rubber om dit driezijdig venster in te monteren.als u mij zou kunnen helpen; graag een antwoord AUB.
Van Asbroeck Guy
German translation:Ich suche....
Explanation:
Hallo Guy,
probeer het maar met:

Ich suche einen linksseitigen und einen rechtsseitigen Gummi (Gummiprofil) um dieses dreiseitige Fenster montieren (of: einbauen) zu können.

De groetjes,
Thijs van Dorssen
Keulen, Duitsland
Selected response from:

Thijs van Dorssen
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Ich suche....
Thijs van Dorssen
5 +1Ich suche....


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Ich suche....


Explanation:
Hallo Guy,
probeer het maar met:

Ich suche einen linksseitigen und einen rechtsseitigen Gummi (Gummiprofil) um dieses dreiseitige Fenster montieren (of: einbauen) zu können.

De groetjes,
Thijs van Dorssen
Keulen, Duitsland


    Referenties niet nodig.

Native speaker of:

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TrollTaal: Als je echter voor 'Gummiprofil' kiest, moet het 'ein linksseitiges und ein rechtsseitiges Gummiprofil..."zijn oftewel 'ein links- und ein rechtsseitiges Gummiprofil'
135 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Ich suche....


Explanation:
Hallo Guy,
probeer het maar met:

Ich suche einen linksseitigen und einen rechtsseitigen Gummi (Gummiprofil) um dieses dreiseitige Fenster montieren (of: einbauen) zu können.

De groetjes,
Thijs van Dorssen
Keulen, Duitsland


    Referenties niet nodig.
Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 32
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carla Zwanenberg
15 hrs
  -> Hé, eindelijk een reactie! Ik begon al te denken dat ik iets heel erg doms had geschreven zonder het zelf te zien. Bedankt Carla!

agree  Anna Bittner
800 days
  -> Hallo Anna, vielen Dank für deinen Kommentar. Auch wenn die Frage schon 'etwas' älter ist. (o: