KudoZ home » Dutch to German » Other

liniaal

German translation: Rechenschieber, Rechenstab


15:47 Dec 19, 2005
Dutch to German translations [PRO]
Other
Dutch term or phrase: liniaal
Weiß jemand, was liniaal in diesem Konetxt heißt? Wozu braucht man da ein Lineal??? :-)DANKE!
Oppompen en laten leeglopen met behulp van de meegeleverde +liniaal+ kan ervoor zorgen dat de trampoline goed blijft functioneren. (instructies voor tuintrampoline)
Dr. Orsolya Farkas
Germany
German translation:Rechenschieber, Rechenstab
Explanation:
Dat zijn de enige dingen die ik me hierbij kan voorstellen. Als ik jou was, zou ik toch even je opdrachtgever vragen, welk soort liniaal hier bedoeld wordt ...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 26 mins (2005-12-19 20:14:00 GMT)
--------------------------------------------------

Ja, dan zou ik voor Messstab kiezen.
Selected response from:

Paul Peeraerts
Grading comment
bedankt!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Wasserwaage
Hans G. Liepert
2Rechenschieber, Rechenstab
Paul Peeraerts


Discussion entries: 3





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Rechenschieber, Rechenstab


Explanation:
Dat zijn de enige dingen die ik me hierbij kan voorstellen. Als ik jou was, zou ik toch even je opdrachtgever vragen, welk soort liniaal hier bedoeld wordt ...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 26 mins (2005-12-19 20:14:00 GMT)
--------------------------------------------------

Ja, dan zou ik voor Messstab kiezen.

Paul Peeraerts
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 63
Grading comment
bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Hans G. Liepert: Rechenschieber waren bei meinem Abitur (1966) schon veraltet
1 hr

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Wasserwaage


Explanation:
meine Vermutung

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 48 mins (2005-12-19 21:35:21 GMT)
--------------------------------------------------

Vermutung wahrscheinlich falsch - bei Google findest Du unter drukliniaal einen Drucksensor

Hans G. Liepert
Switzerland
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 341