KudoZ home » Dutch to German » Other

de aangetekende brief met bericht van ontvangst

German translation: der Einschreibebrief mit Rückschein


14:01 Dec 12, 2001
Dutch to German translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: de aangetekende brief met bericht van ontvangst
general
vertaler
German translation:der Einschreibebrief mit Rückschein
Explanation:
de aangetekende brief =
der Einschreibebrief

met =
mit

bericht van ontvangst =
Rückschein


Selected response from:

xxxHenri
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Das Einschreiben mit RückscheinxxxHMN.Berlin
4der Einschreibebrief mit RückscheinxxxHenri


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Das Einschreiben mit Rückschein


Explanation:
Rückschein is het word van de Deutsche Post voor "bericht van ontvangst"


    Post Briefsendungen
xxxHMN.Berlin
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 34

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
der Einschreibebrief mit Rückschein


Explanation:
de aangetekende brief =
der Einschreibebrief

met =
mit

bericht van ontvangst =
Rückschein





    dictionaries
xxxHenri
PRO pts in pair: 16